برنامه ها و پروژه های در دست اقدام شرکت اکسیر ژن شیمی

(EXIR GEN CHEMI )

شرکت اکسیر ژن شیمی در سال 1399  ابتدا با هدف راه اندازی مرکز تولید انواع مواد اولیه داروهای هورمونی ، ضد سرطان ،آنتی میگرن ، آنتی بیوتیک ،مکمل های غذائی و ورزشی ، و افزودنیهای غذائی با منشا پپتیدی راه اندازی شد.

موسسین این شرکت بدنبال سالها فعالیت در حوزه های تهیه و تامین مواد اولیه داروئی ، مواد شیمیائی ، انواع حلال ها و اسیدها ، تجهیز و راه اندازی آزمایشگاههای تحقیقاتی و کنترل کیفی ، و تهیه و تامین انواع تجهیزات و دستگاههای عمومی و تخصصی تجزیه ای و کروماتوگرافی اقدام به  راه اندازی یک سایت جامع ، هدفمند و پاسخگو در حوزه های مرتبط با علوم و فناوریهای شیمیائی ، داروئی ، بیو شیمی  نموده است . 

وب سایت آمینو ژن حاصل سالها تلاش و فعالیت در این حوزه هاست .

برنامه ها و پروژ های در دست اقدام :

  1. تجهیز و راه اندازی مرکز تولید انواع مواد اولیه داروهای هورمونی ، ضد سرطان ،آنتی میگرن ، آنتی بیوتیک ،مکمل های غذائی و ورزشی ، و افزودنیهای غذائی با منشا پپتیدی
  2. تجهیز و راه اندازی بخش بازرگانی و فروش مواد اولیه داروئی ، شیمیائی و صنعتی
  3. تجهیز و راه اندازی بخش واردات و صادرات
  4. تجهیز و راه اندازی بخش تهیه و تامین دستگاههای آزمایشگاهی ، تجزیه ای ، کروماتوگرافی و اسپکتروفتومترها بصورت نو و کارکرده.

این شرکت درگام نخست تولید و سنتز انواع پپتید های مورد نیاز صنایع مختلف داروئی ، آرایشی و بهداشتی ، غذائی و مکمل ها را در دستور کار خود قرار داده است .

برنامه های در دست اقدام ما در این زمین عبارتند از :

  1. سنتز و فرمولاسیون داروی Buserline acetate    و Triptorline بعنوان داروهای هورمونی دسته Gonadoreline  جهت درمان و بهبود سرطان پروستات
  2. سنتز و فرمولاسیون داروی Leuliberine و Gonadoreline  جهت استفاده و درمان نازایی و افزایش سرعت تکثیر در انسان و دام ، طیور و آبزیان
  3. سنتز و فرمولاسیون ترکیبات پپتیدی و پپتیدهای مس و منیزیم جهت درمان چین و چروک صورت ، رفع لک و درمان و کاهش اثرات ناشی از سوختگی مانند :
  • Palmitoyl
    • Petapeptide-4
    • Palmitoyl tripeptide – 1
    • Palmitoyl tetrapeptide – 7
    • Palmitoyl tetrapeptide -8
    • Palmitoyl tetrapeptide – 15
    • Acetyl Octapeptide-3
    • GHK-Mn2 : Manganese Tripeptide-1