آزمایشگاه 

آزمایشگاه مکانی که شرایط کنترل شده ای را فراهم می کند که در آن تحقیقات، آزمایش ها و اندازه گیری های علمی یا فناوری ممکن است انجام شود. آزمایشگاه های شیمی در دنیای علم از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، آنها به طور مستقیم بر نتایج تحقیقات و آزمایش ها تأثیر می گذارند. شیمی زیرشاخه ای از علم است که به مطالعه ماده و مواد تشکیل دهنده آن می پردازد. تجهیزات آزمایشگاه های شیمی باید تجهیزات با کیفیت و حرفه ای برای رسیدن به هدف آزمایش باشد. قدیمی‌ترین توزیع‌کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی طیف گسترده‌ای از مدل‌های جدید و تأیید شده مجدد ابزارهای آزمایشگاهی شیمی را برای برآورده کردن نیازهای کاربردی تحقیقاتی مختلف آزمایشگاه‌های شیمی بزرگ و کوچک در اختیار دارند.

شیمی مطالعه ماده است که به عنوان هر چیزی که جرم دارد و فضا را اشغال می کند و تغییراتی که ماده در شرایط و محیط های مختلف می تواند متحمل شود، تعریف می شود. شیمی تقریباً در هر زمینه ای یافت می شود: باتری های انرژی، سوخت، کودها، زباله ها و فاضلاب، داروها، لوازم آرایشی، مواد تشخیصی برای تجزیه و تحلیل و موارد دیگر.

 

محصولات برای آزمایشگاه های شیمی

دستگاه ‌های آزمایشگاهی در دو مدل دستگاه‌های تخصصی که بسته به عملکرد آزمایشگاه باید تهیه شوند و دستگاه‌های عمومی که همه محیط‌های آزمایشگاهی به آنها نیازمندند تقسیم بندی می‌شوند.

دستگاه‌هایی همچون انکوباتور، هود شیمیایی، PH متر، اتوکلاو، هات پلیت و… از جمله تجهیزات آزمایشگاهی عمومی می‌باشند که با کاربری‌های مختلف برای بهینه ساختن آزمایشگاه و دستیابی به بهترین عملکرد مورد نیاز هستند.

دستگاه های جدید با جدیدترین فناوری برای اطمینان از سرعت، دقت و کارایی ارائه می شوند. همچنین از آنجایی که این دستگاه‌ها پس از تست‌های کیفی دقیق برای فروش عرضه می‌شوند، هیچ گونه نقص فنی و یا عدم دقت عملکردی نخواهند داشت.